صمیمی

تقدیم به شعر دوستان

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

من رسیدم به زمانی که دگر خاطره ها پوسیده

عشق من هم سحر فاصله را بوسیده

من رسیدم به شبی که سحرش تاریک است

از امیدم چه بگویم به رجا خندیده

چینی نازک تنهایی من را چه کسی می شکند

هر کسی هست بگویید که چندین دل من ترکیده

دور دنیا دو سه باری ز پی ات چرخیدم

آب در کوزه ی بشکسته ی ما خشکیده

سیل دریای غمت ثانیه ها را هم شست

موج آوارگیش را اقیانوس زحل هم دیده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲

نظرات  (۶)

سلام چرا این همه نا امیدی؟
واسه این که هیچ کی به وبلاگم سر نمی زنه
بیا اینم نظر

اینم یه نظر دیگه

۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۳ دوست امین
نظرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری@-}--

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی